הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2012 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  המלצות בע"מ :)
נושא: המלצות בע"מ :) תאריך: 1/29/2012 2:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ואני מכיר כאילה שאחרי ה"טיפול השני" יוציאו את כל סכום האופניים :laugh:

אבל כמובן, כל אחד מכיר את עצמו ויחשב הסיכונים לבד... :suss:

וכמובן שאני מסכים עם טיפול עצמי, וכמובן שלא מתחילים מהקשה, אלא מהקל.



חזרה לפורום