טקסט הודעת פורום
| 1/29/2012 2:37:00 PM |
|
נושא: המלצות בע"מ :) תאריך: 1/29/2012 2:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ואני מכיר כאילה שאחרי ה"טיפול השני" יוציאו את כל סכום האופניים :laugh:
אבל כמובן, כל אחד מכיר את עצמו ויחשב הסיכונים לבד... :suss:
וכמובן שאני מסכים עם טיפול עצמי, וכמובן שלא מתחילים מהקשה, אלא מהקל.
|
חזרה לפורום |
|
|