נושא: הכל נראה בסדר חוץ מזה שזה יוצא מכיוון... תאריך: 1/29/2012 5:44:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
ערן מה קורה?? תודה על הפניה.. לגבי השאלות ששאלת הכל בסדר, ואני עדין לא מבין את הבעיה 1)אחרי שאני מכוון את ההילוכים הם עוברים חלק למשך כמה ימים. 2)הגלג"שים מסתובבים חלק. 3) אין נגיע של הפולי 4) השרשרת נקרעה (סתם באמצע החיים, אפילו לא בשטח..) לפני כחודש והחלפתי לחדשה.. 5) שהאוזן מתעקמת אני מישר אותה אצל חבר שיש לו מתקן ומכשיר יישור (סוג של מחוגה כזאת גדולה) סתם במבט רגיל הכל נראה תקין/ שלם.. אני יעלה תמונה בהמשך
אולי עוד משהו שפספסתי?? תודה מראש
|