הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2012 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 1/29/2012 10:01:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

יכול להיות שמרוב זה שהתעקמה האוזן וישרת אותה אז היא כבר רכה מאד ומתעקמת רק מהלחץ הטבעי שלך המערכת.

דבר שני, לדעתי להוציא 80 ש"ח כדי שהאופנים יעבדו יותר טוב זה לא הרבה. אתה צריך להסתכל על זה כאלימינציה אתה לא תדע עם זאת הבעיה אם לא תחליף את האוזן. או שתלך למישהו שיותר מנוסה ממך והוא אולי ימצא את הבעיה בלי להחליף את האוזן קודם.

חוץ מזה שאת הבעיות האלה פותרים בחצי שעה של עבודה על אופניים אחרי שחושבים על כל האפשרויות ומחליפים מה שצריך. ולא עושים דבר אחד וכל כמה נסיעות בודקים אם חזר למצב הקודם ואז חושבים איך לפתור את הבעיה, זה לא עקבי ולא נכון גם אם זה חוסך לך 30-40 שקל נוספים שאתה משלם לחנות כדי שהמכונאי שלהם יסתכל על האופנים ויעבוד עליהם.


חזרה לפורום