טקסט הודעת פורום
2/1/2012 9:18:00 PM
יאיר רוזיליו
תגדיר שווה?
נושא:
תגדיר שווה?
תאריך:
2/1/2012 9:18:00 PM
מחבר/ת:
יאיר רוזיליו
מה השימוש שאתה מייעד לו?
מה המחיר?
לי יש גארמין דאקוטה ואני יכול להגיד שהם מייצרים מכשירים טובים פשוטים להעלה ואמינים
חזרה לפורום