הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2012 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan tal עם תוכן  GARMIN EDGE 500
נושא: GARMIN EDGE 500 תאריך: 2/3/2012 8:00:00 PM
מחבר/ת: idan tal

האמת שהאתר שווה יותר מהמכשיר כי הוא מנהל לך הכל כמו ERP פרטי - תכלס השעון כשעון יקר מידיי לתמורה הפיזית


חזרה לפורום