טקסט הודעת פורום
2/3/2012 8:00:00 PM
idan tal
GARMIN EDGE 500
נושא:
GARMIN EDGE 500
תאריך:
2/3/2012 8:00:00 PM
מחבר/ת:
idan tal
האמת שהאתר שווה יותר מהמכשיר כי הוא מנהל לך הכל כמו ERP פרטי - תכלס השעון כשעון יקר מידיי לתמורה הפיזית
חזרה לפורום