נושא: המלצה Kona Blast 2012 Vs. GT Avalanche 1.0 2012 תאריך: 2/5/2012 7:21:00 PM
מחבר/ת: רן
היי לכולם, אני מעוניין לרכוש אופני ז"ק. סגנון הרכיבה שלי ז"ק XC-TRAIL (סינגלים טכניים) אין לי כרגע תקציב לשיכוך מלא ולכן הלכתי על ז"ק. איזה דגם עדיף מבחינת מפרט וחוזק? ישנה אופצייה גם ל-AVALANCHE 2.0
שמעתי שהשלדות של KONA חזקות, האם זה נכון? הנה המפרטים: http://www.konaworld.com/mtb_trail_allmountain_hardtail.cfm?content=blast#2
http://www.gtbicycles.com/isr/2012/bikes/mountain/trail/2012-avalanche-1-0
http://www.gtbicycles.com/isr/2012/bikes/mountain/trail/2012-avalanche-2-0
|