נושא: אחלה מכשיר שבעולם תאריך: 2/6/2012 4:57:00 PM
מחבר/ת: יוהד מימרן
בתור אחד שמחפש לעשות טראקרים לכל מה שהוא עושה זה מכשיר שנתן לי אפשרויות טראקר הכי גדולות שיכולתי לבקש ולכן בשבילי הוא שווה. נכון שהמכשיר מיועד לרוכיבת כביש אבל הוא גם מופנה לקהל שחובב ומשווע לנתונים כה רבים בזמן הרכיבה! * הדבר היחידי שלא שווה הוא לקנות אותו בארץ! את שלי הבאתי מחול והוא עלה לי כ 40% מהמחיר בארץ
|