טקסט הודעת פורום
2/7/2012 8:40:00 AM
דני פריגל
אשתי 1.5 מטרים ולקחה אופני 24"
נושא:
אשתי 1.5 מטרים ולקחה אופני 24"
תאריך:
2/7/2012 8:40:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
כל השאר היו גדולים מידי,
אלא אם מדובר בילדה שאמורה לגדול, תחשוב על האופציה הזו
דני
BCR
חזרה לפורום