נושא: זנב קשיח תאריך: 2/11/2012 11:56:00 AM
מחבר/ת: אור דיין
זנב קשיח יכול להקנות לך טכניקה בסיסית טובה ו"נכונה" יותר במיוחד עם אתה רוכב מתחיל... קימה מהכסא וכניסה לעמידת מוצא כאשר אתה עובר מכשולים(אם זה בעיר ואם בכפר :dead: היא הכרח - אלא אם אתה רוצה - :night: בהצלחה! נ.ב בדר"כ נהוג לשלם 50% מהמחיר של חדשות - אך זה הכל תלוי במצב האופניים +-
|