נושא: גם עם ש"מ "7 לא נעים לרדת מדרכה בישיבה תאריך: 2/12/2012 5:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
תפקיד השיכוך הוא עקיבה של הגלגל אחרי תואי השטח, ולא "גיהוץ" של מדרכות ובורות. גם בעיר ז"ק יהיה יעיל יותר בדיווש, וש"מ יהיה מפנק יותר. קח בחשבון שאת כל המכות שאתה מקבל בתחת, הכסא שלך חוטף בראש. אני החלפתי שני אוכפים בתוך כמה חודשים, עד שהבנתי את זה...
הגובה שלך מכתיב את מידת האופניים, לא את המבנה.
רכבתי המון עם ז"ק אגרסיבי, ובשנים האחרונות עם ש"מ במידות שונות. נפילת שרשרת עלולה להיות גם בש"מ - זה יותר עניין של קו שרשרת, וגם למעביר האחורי יש השפעה. תמיד תוכל להרכיב מוביל שרשרת (Chain-Guide) ולפתור את הבעיה.
אם אתה רוצה קפיצות, אתה צריך אופניים שמסוגלים לזה. אופני פרירייד עולים הרבה, וביד"ש קשה לדעת מה מצבם (יש סיכוי גבוה בהרבה שהם עברו התעללות משמעותית). ז"ק אגרסיבי תוכל לקנות אפילו חדש בתקציב הזה - ואולי זה עדיף. דוקא כאן יש לש"מ יתרון מובהק - אופני פרירייד ש"מ בפירוש מאפשרים לך לעשות יותר כמתחיל מאשר ז"ק. צודקים הטוענים שז"ק יחייב אותך ללמוד טכניקה טובה יותר, אבל אני לא ממש התקדמתי בתחום לפני שקניתי ש"מ פרירייד.
בשורה התחתונה - לדעתי התקציב שלך מכתיב ז"ק אגרסיבי, אלא אם כן יש לך מציאה.
בהצלחה
|