הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2012 5:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  חזרתי עם הצעה של ז"ק
נושא: חזרתי עם הצעה של ז"ק תאריך: 2/13/2012 5:37:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

אוקי , תודה לכולם
החלטתי ללכת על ז"ק ובחנות היום המליצו לי על TREK 4300 שנת 2012 , 27 הילוכים, בולם 100 מ"מ, ודיסקים הידרואליים וביחד מגיע עם קסדה של TREK בשווי ₪250 + פנס קדמי ואחורי + בקבוק מים + אנטי פנצ´ר לפנימיות הכל ביחד ב3,200₪.
הבנתי שמדובר באופניים מצוינות להיכנס איתם לתחום

המחיר שווה?

איזה דגמים לחפש יד שניה אם אני ילך לעוד חנויות ויחפש משהו משומש?

הגובה שלי 1.65, אני צריך שלדה M?

איתן, אשמח ותסביר את המשפט " קח בחשבון שאת כל המכות שאתה מקבל בתחת, הכסא שלך חוטף בראש. אני החלפתי שני אוכפים בתוך כמה חודשים, עד שהבנתי את זה..."


חזרה לפורום