נושא: החלפת מעביר אחורי וכיוון ברקסים. תאריך: 2/18/2012 8:07:00 PM
מחבר/ת: רפי לוי
היי 1.אני רוכב על אופני כניסה 21 הילוכים. נשבר לי המעביר האחורי ואני מעוניין להחליפו. החלטתי לעשות זאת לבד פשוט כדי ללמוד עוד פרק בטיפול באופניים. חסר לי ידע בנושא של פירוק והרכבה מחדש של השרשרת. אשמח לקבל הסבר (או הפניה לקישור). מה הם השלבים והחלקים הדרושים? 2. כיוון V-ברייקס. ניסיתי לכוון את הבלם הקדמי (כמובן אחרי שיטוט ואיסוף מידע ברשת)אבל עדיין נתקל בבעיה. כאשר אני לוחץ על ידית הבלם רק המנוף השמאלי (אם מסתכלים עם כיוון הרכיבה) זז. ניסיתי למתוח/להרפות את הכבל וכמובן לפתוח ולסגור את הברגים שאחראים לקרב ולהרחיק את הרפידות מן החישוק, אך ללא הועיל. הרפידה השמאלית נשארת צמודה לחישוק והמנוף השמאלי כמעט ולא זז כשלוחצים על ידית הבלם. שמתי לב (כשהכבל מפורק) שהמנוף השמאלי רפוי יותר מן המנוף הימני. כאילו שהקפיץ שמחזיר אותו למצב הרגיל חלש יותר. האם כאן הבעיה ואיך אפשר להתגבר עליה? תודה מראש.
|