הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2012 12:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עקיבא ירס עם תוכן  אופניים ברכבת! בואו נשקיע כמה דקות..
נושא: אופניים ברכבת! בואו נשקיע כמה דקות.. תאריך: 2/19/2012 12:19:00 AM
מחבר/ת: עקיבא ירס

ואולי נצליח לזרז שינויים חיוביים שכאלה! כולם מוזמנים לשלוח למוקד פניות של הרכבת דברי עידוד וברכה על היוזמה ובקשה להרחיב את השירות.
http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/bike.aspx



חזרה לפורום