נושא: אופניים ברכבת! בואו נשקיע כמה דקות.. תאריך: 2/19/2012 12:19:00 AM
מחבר/ת: עקיבא ירס
ואולי נצליח לזרז שינויים חיוביים שכאלה! כולם מוזמנים לשלוח למוקד פניות של הרכבת דברי עידוד וברכה על היוזמה ובקשה להרחיב את השירות. http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/bike.aspx
|