הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2012 4:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  TRANCE X4 2012 VS CAMBER COMP2011
נושא: TRANCE X4 2012 VS CAMBER COMP2011 תאריך: 2/25/2012 4:32:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

הי חברים,
יש המלצות.....על פניו לספשלייזד יש אבזור עדיף אבל לגאינט יש את המאסטרו
שקוצר תשבוחות.....אילי בעצם השאלה היא FSR VS MAESTRO?


רוכב קרוס קנטרי ושבילים (סינגלים)


חזרה לפורום