טקסט הודעת פורום
| 2/25/2012 4:32:00 AM |
|
נושא: TRANCE X4 2012 VS CAMBER COMP2011 תאריך: 2/25/2012 4:32:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
הי חברים, יש המלצות.....על פניו לספשלייזד יש אבזור עדיף אבל לגאינט יש את המאסטרו שקוצר תשבוחות.....אילי בעצם השאלה היא FSR VS MAESTRO?
רוכב קרוס קנטרי ושבילים (סינגלים)
|
חזרה לפורום |
|
|