נושא: מעביר אחורי DEORE LX תאריך: 2/27/2012 7:21:00 PM
מחבר/ת: עומר יעקבי
הלך מעביר האחורי מסוג LX האם אפשר לשלב בין שיפטרים DEORE לבין מעביר של SRAM X7 ? אם לא אז מה מומלץ להתקין? SLX / LX / DEORE או שכדאי להשקיע ולהביא מחו"ל XT? האם זה שווה את ההשקעה? האם ניתן לשלב בין כל הפריטים הנ"ל?
טיול של בוקר שהסתיים במפח נפש... האם זה סביר שקצת בוץ במערכת משבית את כל מערכת ההילוכים?
תודה מראש, עומר
|