נושא: שדרוג אופניים תאריך: 2/28/2012 11:08:00 AM
מחבר/ת: איתי
בוקר טוב! לפני מס שנים קניתי את האופניים מדגם Raleigh M40 לצערי לא נגעתי בהם המון זמן, וזה כבר עשה את שלו אין אוויר בגלגלים, השרשרת של ההילוכים נהרסה כליל( חלודה ממש קשה) והידיות שעל הכידון נמסו השלדה עצמה במצב מעולה
השאלה שלי, האם אפשר לקנות בחנות רכיבים ספציפיים כגון ידיות או הילוכים, ולהתקין על האופניים? אם כן, היכן למשל באיזור השרון?
נראה לי חבל לזרוק את העל לפח. תודה מראש על התגובות!
|