הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2012 2:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  וזה עוד לפני
נושא: וזה עוד לפני תאריך: 2/28/2012 2:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

גם אם לא יצא כל הגריז מהמיסבים (שתי נאבות וציר מרכזי), לאחר כ"כ הרבה זמן חלק מהמיסבים בטוח שהחליד, מספיק בשביל לעשות נזק.
לא מדובר במשהו שיעצור את האופניים, אבל לאחר שתשקיע בצמיגים, פנימיות, גריפים וכדומה, לא תרצה לגלות אחרי חצי שנה שצריך גלגלים חדשים.



חזרה לפורום