נושא: וזה עוד לפני תאריך: 2/28/2012 2:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גם אם לא יצא כל הגריז מהמיסבים (שתי נאבות וציר מרכזי), לאחר כ"כ הרבה זמן חלק מהמיסבים בטוח שהחליד, מספיק בשביל לעשות נזק. לא מדובר במשהו שיעצור את האופניים, אבל לאחר שתשקיע בצמיגים, פנימיות, גריפים וכדומה, לא תרצה לגלות אחרי חצי שנה שצריך גלגלים חדשים.
|