הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2012 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  תודה
נושא: תודה  תאריך: 2/28/2012 4:12:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

כיבבן משקל ידוע לטראנס יש יתרון אבל......
כחבילה הקאמבר מציעות שלדה איכותית עם רכיבים יןתר איכותיים מהטראנס.
מאחר ושתי השלדות טובות ושני המתלים הינם יישום שונה של אותו העקרון
אני הולך על הקאמבר! אומנם ממה שקראתי היישום של גאינט יעיל יותר אבל ברכיבה על שני הזוגות (קצרה ככל שהייתה) לא הרשתי הבדל משמעותי.

בכל מקרה תודה
ערן


חזרה לפורום