הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2012 4:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  גם אני מתעיין בקאמבר
נושא: גם אני מתעיין בקאמבר תאריך: 2/28/2012 4:23:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

הי,
גם לי היתה בתלבטות דומה (בין הקאמבר לבין ´אינט טראנס X4 )
בסוף החלטתי ללכת על הקאמבר.

יש לי פינה חמה בלב למרידה, האופניים הקודמים שלי היו מרידה ז"ק קרבון (אני מאחל לגנב שיקנה בכסף תרופות). אני זוכר שבשעתו התלבטתי לגבי הדגם הזה ואז ממה שאני זוכר היו איתו כל מיני בעיות בכל מקרה לעניות דעתי ספשלייזד הינם מותג מוביל יותר
שנחשב איכותי יותר ובגדול יותר שקט נפשי. בחשיבה לעתיד יהיה קל יותר למכור אותם כיד שנייה מאשר את המרידה (לך תדע אם תדבוק בתחום או לא).

מקצועית הקאמבר יתנו לך מענה הן לXC והן לשבילים אגרסיביים יותר. השילדה תיהיה יעילה בטיפוס ויציבה בירידות. הדגם הזה נופל בדיוק בתפר בין האפיק לסטמפ גמפר.
וזה בדיוק מה שהתאים לי!
לדעתי כמי שנכנס לתחום ורצה לברר מה מתאים לו יותר זה סוג אופניים שכדי לו לבחור.



חזרה לפורום