נושא: הערכת מצב תאריך: 2/28/2012 6:31:00 PM
מחבר/ת: איתי במ
אז ככה, הצמיגים בסדר גמור
כידון כולל ידיות להחליף אין מערכת הילוכים אין מערכת בלמים
"וזהו"
השאלה האם בכל זאת שווה להשקיע, או לזרוק לפח הכל ולקנות אופניים חדשות יש לציין שאני לא "רוכב משוגע", פה ושם אני נוסע בהרי השומרון ובכבישים, לא לא מתכוון
תודה
|