הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/29/2012 8:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "אין מערכת..." - פירושו שהרכיבים אינם?
נושא: "אין מערכת..." - פירושו שהרכיבים אינם? תאריך: 2/29/2012 8:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

...או ששום דבר לא פועל בכלל?

אם הרכיבים אינם, בניית מערכת בלמים ומערכת הילוכים - גם ברמה זולה מאוד - תהיה יקרה מדי.
אם זה "רק" לא עובד - תצטרך להחליף לפחות כבלים ומובילים, ואולי רפידות.

זאת ועוד - צחי צודק בקשר למיסבים (גלגלים, היגוי, ציר מרכזי, פדלים) - על פי תיאור ההזנחה נראה ש"רק" ניקוי וגירוז לא יספיק לכולם, ויתכן שתצטרך לחדש את חלקם.


אם אתה מכונאי חובב שרוצה ללמוד, אופניים ישנים הם אובייקט מצויין משום שגם אם תהרוס משהו זה לא נורא, ויהיה לך נסיון לאופניים הבאים. ההוצאה יכולה להיחשב כ"דמי לימוד".
אבל אם אתה רוכב חובב שרוצה לצאת לשטח (ולכבישים??? :dead: ) בהוצאה מינימאלית, כנראה שאופניים משומשים במצב טוב יתנו לך יותר תמורה בפחות כסף, ובהרבה פחות התעסקות.

ועוד לא אמרנו כלום על אמינות...


חזרה לפורום