הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/29/2012 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי במ עם תוכן  הבנתי
נושא: הבנתי תאריך: 2/29/2012 1:31:00 PM
מחבר/ת: איתי במ

אין מערכת כלומר אין בכלל, לא יודע לאן נעלמו הבלמים(כולל הכל) וההילוכים (SHIMANO 21)

בסדר, הבנתי
באותה נשימה, אילו אופניים מומלצות לרוכב חובב הרים וכבישים?
תקציב לא גדול יותר מידי, עד ה1500

תודה! ;)


חזרה לפורום