נושא: מעולם לא חבשתי אותה... תאריך: 3/1/2012 10:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל להלן השאלות שאני שאלתי את עצמי כשקניתי קסדה מלאה: 1. האם היא נוחה על הראש? 2. האם היא מתאימה לראש שלי, ולא זזה יותר מדי? (וביתר פירוט - האם מכה במגן הסנטר תגרום לו להתנגש בסנטר או באף?)
ומכיון שבאופניים עסקינן: 3. האם היא מאווררת מספיק? 4. האם היא לא מגבילה את הנשימה?
המשקל, מבחינתי, פחות משנה. ישנם יבבני משקל שישלמו פי 2 על קסדה קלה ב100גרם, ואחר כך ירכבו מסלולים שלמים עם מצלמת קסדה ופנס, בלי להרגיש שהם "בעונש" או משהו...
מקוה שעזרתי.
ודרך אגב, הקסדה שלי שוקלת קצת יותר, ועשיתי איתה גם מסלולי AM, כולל טיפוסים לא קלים.
בהצלחה
|