הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2012 10:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי טל עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 3/1/2012 10:29:00 PM
מחבר/ת: איתי טל

תודה רבה על התגובה אבל המועד מאוחר אתמול כבר החשתי צעדי לרוזן ומינץ מכיוון שהמבצע עלייה נגמר היום ובדקתי בדיוק לפי הפראמטרים שלך מכיוון שקסדות זה עולם שלא זר לי מכיוון שאני רוכב על קטנוע כבר לא מעט
אבל אני בכל זאת אגיד שב340 ש"ח הקסדה הזאת נפלאה
לא מורגשת מאוד מאווררת ומתאימה לי בול
אבל מהסניף המסויים יצאתי בהרגשה לא משהו
שאלו אותי על מה אני רוכב ולכשאמרתי להם על אילו אופניים ומה אופן הרכיבה שלי איתן הם מיהרו להציע לי חלופה לא זולה אצלהם מכיוון שהאופניים שלי לא בדיוק הכי טובות בשוק(gt i-drive5 1.0)
שלפי מה שאני הבנתי הן דווקא אחלה אופניים למתחילים


חזרה לפורום