נושא: עצה כללית תאריך: 3/1/2012 10:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא רוכב על אופניים חשמליים, אבל רק מילה בקשר ל"להעלות אותם הביתה": המשקל פחות בעייתי - מה גם ששניהם שוקלים בערך אותו דבר. מה שנראה לי חשוב יותר הוא הגודל שאליו הם מתקפלים. חבילה גדולה ומסורבלת - אבל קלת משקל, תהיה פחות נוחה לנשיאה מחבילה קטנה מאוד וכבדה בהרבה. בחדר מדרגות מתפתל זה אפילו יותר קיצוני.
ודרך אגב, מצבר זה רכיב מתכלה - לא צריך להגזים בחשיבותו, גם אם יש לו יתרון.
בהצלחה
|