טקסט הודעת פורום
3/1/2012 10:53:00 PM
איתי טל
תראה
נושא:
תראה
תאריך:
3/1/2012 10:53:00 PM
מחבר/ת:
איתי טל
תראה אני לא יודע מה המפרט הרגיל של האופניים אבל אני קניתי את שלי עם בולם קדמי pike 454 ואחורי fox rp-3 שלפי הבנתי אלה שני בולמים מאוד אכזריים
חזרה לפורום