הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2012 10:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי טל עם תוכן  תראה
נושא: תראה תאריך: 3/1/2012 10:53:00 PM
מחבר/ת: איתי טל

תראה אני לא יודע מה המפרט הרגיל של האופניים אבל אני קניתי את שלי עם בולם קדמי pike 454 ואחורי fox rp-3 שלפי הבנתי אלה שני בולמים מאוד אכזריים


חזרה לפורום