הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2012 5:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבולמים מצויינים
נושא: הבולמים מצויינים תאריך: 3/2/2012 5:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ממש מהשורה הראשונה - ובהחלט מסוגלים לרכיבה אגרסיבית.
אבל הם לא לבד...
השלדה איננה שלדת FR, ויש גבול ליכולות שלה.
לא פחות חשוב - הגלגלים המקוריים יעמוד בכבוד בהתעללות מסויימת, אבל גם לזה יש גבול.

אם אלה אופניים ראשונים עבורך, אני מניח שלא עלו לך הון, ושיקח זמן עד שתאתגר אותם ממש.
גם אם הכיוון הוא FR, הם יכולים להספיק להתחלה - אבל התחלה אצל אחד יכולה להיות שנתיים, ואצל אחר חודשיים...

בקיצור, לא ראיתי אותך רוכב, ואין לי מושג על רמת האגרסיביות שלך. אין לי גם שום דרך לנבא איך תתפתח. אם אכן רכיבה אגרסיבית על הכוונת שלך, כדאי להיות עם אצבע על הדופק ולעקוב אחרי הרכיבים השונים של האופניים - גם לטפל בזמן ובצורה מקצועית, וגם לשים לב לסימנים קטנים שבאים לפני קריסה. לא נעים שגלגל נשבר לך באמצע ירידה, או שהשלדה קורסת בנחיתה...

בהצלחה


חזרה לפורום