הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2012 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן y עם תוכן  מצאתי משהו
נושא: מצאתי משהו תאריך: 3/2/2012 2:16:00 PM
מחבר/ת: ערן y

איך נקרא הקטע שמתחיל בגשר ברזל קטן ויורד למטה עם דרופים בינונים בדרך ואחד גדול בערך 2 מטר עד לשביל לבן ואיך מגיעים חזרה משם לדרופ בשחור ולמטה לחניון :rating:


חזרה לפורום