טקסט הודעת פורום
| 3/2/2012 2:16:00 PM |
|
נושא: מצאתי משהו תאריך: 3/2/2012 2:16:00 PM
מחבר/ת: ערן y
איך נקרא הקטע שמתחיל בגשר ברזל קטן ויורד למטה עם דרופים בינונים בדרך ואחד גדול בערך 2 מטר עד לשביל לבן ואיך מגיעים חזרה משם לדרופ בשחור ולמטה לחניון :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|