הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2012 7:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  Reign X
נושא: Reign X תאריך: 3/3/2012 7:22:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

שילדה מעולה בעלת גאומטריה של אופניי מיני DH
המתלה הכי טוב שיצא לי לרכב עליו,מדביק את האחורי לקרקע.
מדהים איך שהאופניים נצמדים לקרקע בסיבובים (מתלה מצויין+BB נמוך)
גאומטריה ומשקל קצת "מטרידים" לרוכב AM אם אתה כזה.
אם אתה מטפס הרבה האופניים יביאו אותך כמעט תמיד למעלה (מטפסים מעולה)
אבל יקח לך קצת יותר זמן,מטפסים כמו טרקטור.
אם אתה מהמדוושים בעמידה,וותר על התענוג,אתה רק תנדנד יותר את המתלה.
אם אתה רוכב טכני מאוד קח בחשבון שבסיס הגלגלים קצת ארוך ולכן במקומות
צפופים קצת יותר קשה לתמרן איתם.
BB נמוך לטוב (סיבובים מהירים) ולרע (דיווש בגינות סלעים או טיפוס על סלעים).
אם אתה בקטע של קפיצות תדע שמאוד קשה "למשוך" כידון במהירות נמוכה,התחושה
היא שבמשיכה המתלה הופך אקטיבי ו"בולע" את הניסיון שלך להרים את הגלגל הקדמי.
הייתי מגדיר אותם כאופניי מיני DH יותר מאשר אופניי AM עם מהלך ארוך.
אלו אופניים לכוון ולהגיע למטה הכי מהר ובהכי הרבה כיף עם יכולת להגיע
בחזרה למעלה אבל רק אם יש לך זמן (-:



חזרה לפורום