הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2012 12:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 3/3/2012 12:19:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

קודם כל תודה על התגובה.
אני את האמת מכוון לכיוון הAM וראיתי שכתבת "גאומטריה ומשקל קצת "מטרידים" לרוכב AM" אז רציתי לשאול כמה זה משקל מטריד? כמה זה בערך? אני עוד לא סגור על האופניים במאה אחוז אז תגיד לי אם לא כדאי לרוכב AM לקנות אופניים כאלה.
תודה אמיר.


חזרה לפורום