הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2012 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  2008
נושא: 2008 תאריך: 3/3/2012 8:41:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

קניתי רק שלדה ובנית את האופניים על חלקים שלי.
פוקס 36 טאלס,קראנק שימנו hone,גלגלי halo tornado,בולם אחורי dhx5 air.


חזרה לפורום