טקסט הודעת פורום
3/3/2012 8:41:00 PM
גיא בראל
2008
נושא:
2008
תאריך:
3/3/2012 8:41:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
קניתי רק שלדה ובנית את האופניים על חלקים שלי.
פוקס 36 טאלס,קראנק שימנו hone,גלגלי halo tornado,בולם אחורי dhx5 air.
חזרה לפורום