טקסט הודעת פורום
| 3/4/2012 8:30:00 AM |
|
נושא: עצה כללית - בטיחות תאריך: 3/4/2012 8:30:00 AM
מחבר/ת: חד אופן
לבעלי אייפון ראיתי אפליקציה פשוטה שכל מה שהיא עושה זה שהמסך מהבהב בכל מי צבעים פשוט אבל כשאתה תקוע בחושך יכול להיות בטיחותי http://itunes.apple.com/us/app/cme/id504296288?ls=1&mt=8 דני
|
חזרה לפורום |
|
|