הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2012 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ת´אמת...
נושא: ת´אמת... תאריך: 3/4/2012 3:50:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

גם אני לפני שקניתי את השלדה התרשמתי מכל הכתבות שאלו אופניי AM,
למרות שאני דווקא כיוונתי אותם למיני DH ופרירייד "רך" על סמך הגיאומטריה שלהם וצדקתי,הם פחות מתאימות ל-FR יותר ל-DH עם יכולות טיפוס מרשימות.



חזרה לפורום