טקסט הודעת פורום
| 3/4/2012 3:50:00 PM |
|
נושא: ת´אמת... תאריך: 3/4/2012 3:50:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
גם אני לפני שקניתי את השלדה התרשמתי מכל הכתבות שאלו אופניי AM, למרות שאני דווקא כיוונתי אותם למיני DH ופרירייד "רך" על סמך הגיאומטריה שלהם וצדקתי,הם פחות מתאימות ל-FR יותר ל-DH עם יכולות טיפוס מרשימות.
|
חזרה לפורום |
|
|