הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2012 4:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yoav v עם תוכן  GT AVALANCHE 1.0 2012
נושא: GT AVALANCHE 1.0 2012  תאריך: 3/5/2012 4:14:00 AM
מחבר/ת: yoav v

ממליץ מאוד על GT AVALANCHE 1.0 2012 למרות הבולם סנטור שהוא נחמד .אופנים בעלות יעילות דיווש מדהימות מטפסות נהדר יופי לרכיבות אפיק ארוכות ומהנות מאוד בדוק .רק מה כך בחשבון שיפתך לך התעבון בעתיד בזכות האופניים האלו



חזרה לפורום