טקסט הודעת פורום
| 3/5/2012 4:14:00 AM |
|
נושא: GT AVALANCHE 1.0 2012 תאריך: 3/5/2012 4:14:00 AM
מחבר/ת: yoav v
ממליץ מאוד על GT AVALANCHE 1.0 2012 למרות הבולם סנטור שהוא נחמד .אופנים בעלות יעילות דיווש מדהימות מטפסות נהדר יופי לרכיבות אפיק ארוכות ומהנות מאוד בדוק .רק מה כך בחשבון שיפתך לך התעבון בעתיד בזכות האופניים האלו
|
חזרה לפורום |
|
|