נושא: קורוזיה על צלחות ברקס תאריך: 3/5/2012 10:29:00 AM
מחבר/ת: סימון בלומין
שלום חברים, אני קצת חדש בכל הקטע של האופניים , אז יש לי שאלה. רכשתי לפני כ-4 חודשים אופניים חדשות , ספשלייזד הרד רוק , 21 הילוכים עם מעצורי דיסק מכאניים של tektro. אני נהנה לרכב עליהם , סה"כ הכל הם די עונות לדרישות שלי. אני מחזיק את האופניים במרפסת שמש. אתמול שמתי לב שצלחת ברקס קדמית כולה מכוסה בנקודות חומות של קורוזיה. רציתי לשאול אותכם , מה יכולה להיות הסיבה לכך , שי לציין שאני רוכב רק בתוך העיר , לא יורד לשטח. רכבתי כמה פעמים אחרי הגשם והאופניים נכנסו לשלוליות , האם זה יכול להיות מזה. גם רציתי להוסיף שעוד לא שטפתי אותם אף פעם. האם יש אחריות של היצרן/יבואן על זה? האם זה יפגע בכושר הבלימה של האופניים. תודה לכם אשמח לתשובות
|