הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2012 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  מה הכוונה לא עוצרים?
נושא: מה הכוונה לא עוצרים? תאריך: 3/5/2012 11:35:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

מה אתה מרגיש בידית כשאתה לוחץ על הברקס? היא ארוכה? ספוגית? מרגיש שיש מגע של הרפידות אבל לא עוצר?

יכולות ליות הרבה סיבות לזה שהברקס שלך לא עוצר. לא חייבים לרוץ ולעשות בליד זה לא תמיד התשובה.
מה המצב של הרפידות? יכול להיות שנשפך לך שמן על הרפידות ועל הדיסק?

אם אתה מתעקש לעשות בליד עכשיו. לא כל נוזל בלמים עובד (מינרלי או סינטטי), צריך לבדוק איזה אתה צריך. אמור להיות כתוב באתר של פורמולה.

אם אני לא טועה (לפי תמונות שראיתי עכשיו) אתה גם צריך שני מזרקים, צינורות דקים, אחד שמתאים לניפל של הברקס ואחד עם מתאם כדי לחבר את הצינור לצד של הידית ברקס.

או שאני אפסיק לחפור לך ולפי כמה עצות בפורומים תעבוד לפי הוידאו הזה: http://www.youtube.com/watch?v=6mg6NbIjmOM

ותשתמש בנוזל DOT4

אהה אתה גם צריך איזה חתיכת פלסטיק שלא תיפול ולא תתן לבוכנות לצאת בזמן הבלידינג.

מקווה שעזרתי קצת ולא בילבלתי אותך יותר מידי


חזרה לפורום