הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2012 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  טוב אז ככה.
נושא: טוב אז ככה. תאריך: 3/5/2012 11:44:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

חפרתי עוד קצת ומצאתי מדריך של פורמולה על הבליד שלהם.

http://formulabrakeusa.com/formula/wp-content/uploads/2009/11/bleed_instructions_final.pdf

זה לא וידאו אבל תקרא שם. זה הכי נכון שיכול להיות :)

נ.ב.
מה שאמרתי למעלה זה לא הדרך הכי נכונה וחלק (כולל פורמולה) לא הכי ממליצים עליה אבל אחרים אמרו שגם היא עובדת.

חוץ מזה מקסימום לא יעבוד אז תלך לחנות ושם יעשו לך את הבליד.


חזרה לפורום