הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2012 12:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסף חורי עם תוכן  דבר ראשון תודה
נושא: דבר ראשון תודה  תאריך: 3/6/2012 12:38:00 AM
מחבר/ת: יוסף חורי

אני לוחץ על הידית ואז הרפידות לוחצות על הרוטור
עכשיו הרוטור כאילו מחליק על הרפידות .. (שרפתי אותן ניקיתי משמן , עשיתי מסיר שומנים על הדיסק וכו´)
עכשיו מהרגע שאני לוחץ ויש מגע עם הרפידות אני יכול להדק את הלחיצה בעוד חצי ס"מ לפחות .. (כנראה בגלל אוויר )
מה אתה חושב?
(תודה רבה על המידע שהבאת על הבלידינג יעזור לי מאוד ! )


חזרה לפורום