טקסט הודעת פורום
| 3/6/2012 9:29:00 PM |
|
נושא: מעוניין בוות דעת תאריך: 3/6/2012 9:29:00 PM
מחבר/ת: יוסי כספי
מעוניין בחווד דעת על אופני GT I5 אם מתאימות לרכיבת שבילים וקצת סינגלים לא אגרסיב מעוניין רוב הרכיבה בשביל הכושר והכיף האזור רמות מנשה
|
חזרה לפורום |
|
|