טקסט הודעת פורום
| 3/7/2012 8:28:00 PM |
|
נושא: אני מניח שאתה מתכוון לI-Drive תאריך: 3/7/2012 8:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחלה אופניים לרכיבה לא אגרסיבית, וגם לקצת אגרסיביות... למטרה שלך נראה שהם מתאימים ויותר. אם יש לך שאלות ספציפיות, שאל...
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|