טקסט הודעת פורום
| 3/8/2012 11:55:00 AM |
|
נושא: לא קניתי תאריך: 3/8/2012 11:55:00 AM
מחבר/ת: אמיר נחמד
לא קניתי בסוף האופניים היו במצב גרוע מאוד, כידון עקום, קורוזיה על כל מיני חלקים ועוד... אם הוא היה מוכר ב4 אז אולי אבל רצו עליהן 5200 מכיר סופי
|
חזרה לפורום |
|
|