הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2012 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי כספי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 3/8/2012 10:20:00 PM
מחבר/ת: יוסי כספי

תודה על התגובה האם יכול להיות שני אופניים מדגם GT I5 אחד עם בולם פוקס מקדימה ואחד עם בולם ספיידר או משהו דומה לכך שניהם ניקנו ככה אצל היבואן הפרש בשנתונים אחד בן 4 שנים ואחד בן 5 שנים



חזרה לפורום