הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2012 1:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alex kopzon עם תוכן  ג´יפה/פסי גומי/TUBELESS
נושא: ג´יפה/פסי גומי/TUBELESS תאריך: 3/9/2012 1:18:00 PM
מחבר/ת: alex kopzon

תקנו אותי בבקשה המבינים מביניכם... מכיוון שהסיכוי לSNAKE BITE בגלגל האחורי הוא גדול מאוד(אצליל לפחות... 3 כאילה בשבוע ואחד מהם כפול.. חחח) הרכבתי מאחורה גלגל TUBELESS. מקדימה אני לא רוצה פנצ´רים.. עכשיו יש לי שם פנימית עם חומר ואני שוקל לשים גם פס גומי בגלגל הקדמי... כדאי או לא?
חשבתי להרכיב TUBELESS בגלגל הקדמי גם.. אבל לפי דעתי זו תרחה מיותרת כי אני לא מתאר לעצמי איך אפשר לעשות SNAKE BITE בגלגל הקדמי..
תקנו אותי אם אני טועה, אני רוצה ללמוד!


חזרה לפורום