נושא: ג´יפה/פסי גומי/TUBELESS תאריך: 3/9/2012 1:18:00 PM
מחבר/ת: alex kopzon
תקנו אותי בבקשה המבינים מביניכם... מכיוון שהסיכוי לSNAKE BITE בגלגל האחורי הוא גדול מאוד(אצליל לפחות... 3 כאילה בשבוע ואחד מהם כפול.. חחח) הרכבתי מאחורה גלגל TUBELESS. מקדימה אני לא רוצה פנצ´רים.. עכשיו יש לי שם פנימית עם חומר ואני שוקל לשים גם פס גומי בגלגל הקדמי... כדאי או לא? חשבתי להרכיב TUBELESS בגלגל הקדמי גם.. אבל לפי דעתי זו תרחה מיותרת כי אני לא מתאר לעצמי איך אפשר לעשות SNAKE BITE בגלגל הקדמי.. תקנו אותי אם אני טועה, אני רוצה ללמוד!
|