הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2012 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפי לוי עם תוכן  שרשרת שהתקצרה...
נושא: שרשרת שהתקצרה... תאריך: 3/10/2012 7:20:00 PM
מחבר/ת: רפי לוי

היי,
באמצע עלייה קלה בטיול שטח נקרעה לי השרשרת (כנראה חוליה שטופלה על ידי כשהחלפתי את השרשרת לא מזמן). נאלצתי לקצר את השרשרת ב - 2 חוליות, חיברתי והמשכתי לרכוב.
הכל עובד כמו שצריך - ההילוכים עוברים והכל בסדר.
השאלה שלי היא האם קיצור השרשרת יכול לגרום נזק כלשהו למערכת הגלג"שים או העברת ההילוכים? האם אפשר להשאיר את השרשרת כמו שהיא או שצריך להחזיר לה את "החוליות האבודות"?


חזרה לפורום