נושא: בחירת אופניים תאריך: 3/10/2012 10:08:00 PM
מחבר/ת: pas past
האם כדאי לקנות אופני פוקוס highland peak יד שניה ב550-600 ש"ח במצב טוב מאוד השימוש שלי באופניים לא רציני כל כך רק רכיבה לביה"ס הלוך חזור לחברים וכו.. אז איך האופניים הללו?מומלצות או שלא כדאי? ובתור חברה בכללי האם יהיה קל למכור אותן בעתיד האם יהיה להן ביקוש וגם עכשיו הם יש להן שוק.?
|