הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2012 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  pas past עם תוכן  בחירת אופניים
נושא: בחירת אופניים תאריך: 3/10/2012 10:08:00 PM
מחבר/ת: pas past

האם כדאי לקנות אופני פוקוס highland peak יד שניה ב550-600 ש"ח במצב טוב מאוד
השימוש שלי באופניים לא רציני כל כך רק רכיבה לביה"ס הלוך חזור לחברים וכו..
אז איך האופניים הללו?מומלצות או שלא כדאי?
ובתור חברה בכללי האם יהיה קל למכור אותן בעתיד האם יהיה להן ביקוש וגם עכשיו הם יש להן שוק.?


חזרה לפורום