הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2012 6:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alex kopzon עם תוכן  שאלה על בולמים
נושא: שאלה על בולמים תאריך: 3/11/2012 6:34:00 PM
מחבר/ת: alex kopzon

MARZOCHI 55 זה מה שיש לי.. אני חושב מה לשים על האופניים שלי (MONGOOSE KHIBER ELITE 2010) במקום כדי שיהיה יותר קל להרים את הקידון. אני רוצה להחליף את הקידון למשהו יותר קליל+בולם קדמי וטיובלס עם צמיג רגיל של KENDA כדי להוריד את המשקל של הפנימית.
האם MARZOCHI 66 180 שונה רק בגודל או שהטכנולוגיות שונות והמשקל קל יותר? אם לא מה תמליצו לי? אם בכלל שווה להחליף אותו כי אני מדבר מחוסר מושג וניסיון.. המטרה הסופית היא שיהיה לי יותר קל בקפיצות באניהופ והרמות למיניהן...


חזרה לפורום