נושא: כיוון מעביר קדמי תאריך: 3/12/2012 7:41:00 AM
מחבר/ת: גוטה גוטה
נתחיל מזה שנגשתי לכוון את ההליכוים עקב בעעה שהתעוררה בזמן רכיבה כאשר אני לא מצתליח להעביר מהפלטה האמצעית לפלטה הגדולה את השרשרת . שאני מנסה לכוון את המעביר הקדמי זה מה שקורה - כאשר אני מעביר את השרשרת למצב בו היא נמצאת על הפלטה הקטנה (מקדימה) והגלג´ש הגדול מאחור, אני מצליח לכוון את הבורג השמאלי ( אצלי זה הפוך בברגים ,במבט מאחור או מלמעלה) כך שהצד השמאלי של המעביר כמעט ונוגע בשרשרת. אך כאשר אני הופך ומעביר לפלטה הגדלוה מקדימה (מה שלא מתאפשר בלי עזרה ידנית עקב אי היכולת של המעביר הקדמי לדחוך לפלטה הגדולה ) ולגלג"ש הקטן מאחורה אין כל השפעה לסיבובים של הברגים , מדוע זה קורה ומה אפשר לעשות ?
|