הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2012 2:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  הכל פה בלאגן אבל אני אנסה
נושא: הכל פה בלאגן אבל אני אנסה תאריך: 3/13/2012 2:06:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

כתבת פה בלאגן אחד גדול ולא ממש מובן. הברגים שאתה מתכוון אליהם הם הגובלים של המעביר ויכול להיות שהם לא מכוונים.
ליד כל בורג כתוב איפה זה גובל. יש שתי אותיות H ו- L.

H=HIGH
L=LOW

ה- L זה הגובל של ההילוכים הנמוכים (הקלים, גלג"ש קטן) וה- H זה הגובל של ההיכלוכים הגבוהים (קשים, גלג"ש גדול).

יכול להיות שהגובל של ה- H שלך פשוט סגור מידי, יכול להיות שהבעיה היא בשיפטר, יכול להיות שזה הכבל בכלל ואולי זה המיקום של המעביר אם הו לא עקום. אני לא ראיתי את האופניים ולכן לא יכול להגיד לך בוודאות מה הבעייה.

תנסה לפתוח את הבורג של ה- H ותראה מה קורה. תעשה את זה כאשר השרשרת נמצאת באמצע הקסטה, הילוך חמישי בערך.

אם לא עובד תלך לחנות. זה אולי יעלה לך מעט כסף אבל בטוח שידעו שם איך לתקן את זה.

אה יכול להיות שהמיקום של הכבל שלך לא נכון על המעביר. קיצר יכולות להיות מליון ואחת סיבות. תנסה לשחק טיפה עם הגובל ואם לא עובד אז לדעתי זה הזמן ללכת לחנות שאתה סומך עליה.


חזרה לפורום