נושא: לא חובה אבל תאריך: 3/13/2012 2:10:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
תלוי במתח שרשרת.
תעשה את הדבר הבא כדי לבדוק. תצליב את ההילוכים (לא בנסיעה כן?) ככה שהשרשרת תהיה על הגלג"ש הקטן מקדימה ועל הקטן מאחורה ותראה מה המצב של המעביר האחורי.
במצב אופטימלי השרשרת שעוברת בתוך המעביר תהיה מקבילה וטיפה פחות.
|