נושא: הדשא של השכן תמיד ירוק יותר... תאריך: 3/14/2012 5:12:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
אז תוסיף עוד 250 שקל ולך על הדאור, זה אף פעם לא ייגמר, תמיד יש לאן להשתדרג, השאלה אם באמת צריך את זה... לי אישית אין ניסיון עם הבלמים האלו, אבל אני לא חושב שאם תוסיף 150 שקל תקבל איכות בלימה בהרבה יותר טובה מה-445. אם אתה ממש רוצה איכות בלי פשרות אתה צריך להוסיף את ספרת האלפים לתקציב שלך... בהצלחה בהחלטה,
|